+38 (04744) 4-69-84
Меню
Остання редакція: 25 вересня 2024

Вебінар "Академічна доброчесність як основа внутрішньої системи забезпечення якості освіти в УНУС"

Розвиток і популяризація академічної доброчесності належить до пріоритетних завдань внутрішньої системи забезпечення якості освіти Уманського національного університету садівництва. Наявна нормативна база визначає загальноприйняті університетською спільнотою вимоги і стандарти здійснення освітньої та наукової діяльності співробітниками УНУС і здобувачами вищої освіти усіх рівнів та формує середовище нульової терпимості до порушень академічної доброчесності. Тому основні зусилля мають бути спрямовані на перешкоджання, запобігання та недопущення проявів академічної недоброчесності. Для цього доцільно використовувати різні інструменти: навчання, керівництво і наставництво, семінари, тренінги, зустрічі. У комплексі просвітницька діяльність і системний контроль сприяють створенню позитивного, сприятливого й доброчесного освітнього і наукового середовища.

 

25 вересня 2024 року в рамках заходів сприяння розвитку викладацької майстерності науково-педагогічних працівників університету було проведено вебінар «Академічна доброчесність як основа внутрішньої системи забезпечення якості освіти в УНУС» для всіх учасників освітнього процесу: гарантів освітніх програм, науково-педагогічних працівників, здобувачів освіти усіх рівнів, співробітників. Спікером заходу виступила завідувач відділу моніторингу якості освіти Ніна ПІТЕЛЬ.

 

Під час зустрічі обговорювались основні проблемні аспекти розвитку системи забезпечення якості освіти УНУС в контексті дотримання принципів академічної доброчесності: нормативно-правове регулювання, використовувані технологічні рішення, профілактичні заходи; дотримання академічної доброчесності здобувачами освіти і науково-педагогічними працівниками; види порушень доброчесної поведінки учасників освітнього процесу; процедурі перевірки наукових текстів на наявність текстових збігів/ідентичності/схожості та використовуваному програмному забезпеченню.

Особливу увагу спікер приділила забезпеченню академічної доброчесності в умовах дистанційної освіти; відповідальності за порушення доброчесності науково-педагогічних працівників і здобувачів освіти; профілактичним заходам розвитку і популяризації академічної доброчесності, серед яких навчання, контролюючі заходи й анкетування.

З метою подальшого успішного розвитку, забезпечення якості освітньої діяльності, формування позитивного іміджу університету в освітньому просторі, позиціонування його викладачів як відповідальних, чесних і принципових, розвитку свідомості студентів продовжуємо працювати над становленням і розвитком доброчесного академічного середовища. Адже сучасна фахова освіта неможлива без академічної доброчесності!